Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Το χαρούπι από τροφή της κατοχής, «μαύρος χρυσός» στην Ελλάδα της κρίσης

«Το χαρούπι ήταν η τροφή των φτωχών και πεινασμένων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και τη γερμανική κατοχή», ίσως να σκεφτείτε. Οι παλαιότεροι ίσως να θυμούνται το τουρκικό φορτηγό-πλοίο...

from Newsbeast http://ift.tt/1IqLALJ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου