Το χαρούπι από τροφή της κατοχής, «μαύρος χρυσός» στην Ελλάδα της κρίσης
«Το χαρούπι ήταν η τροφή των φτωχών και πεινασμένων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και τη γερμανική κατοχή», ίσως να σκεφτείτε. Οι παλαιότεροι ίσως να θυμούνται το τουρκικό φορτηγό-πλοίο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου