Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Περιμένει το ΑΣΕΑΔ ο Ολυμπιακός για το ΣΕΦ

Το πρώτο σημαντικό παιχνίδι της νέας σεζόν για τον Ολυμπιακό έμελλε να είναι το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό για τα προημιτελικά του Κυπέλλου. Μάλιστα, οι «ερυθρόλευκοι»…

from Newsbeast http://ift.tt/1hK0rfl
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου