Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Νίκη με δύο… γκαζιές για την Skoda Ξάνθη

Αήττητη για πέμπτο συνεχόμενο παιχνίδι στη Super League έμεινε η Skoda Ξάνθη, που νίκησε 2-0 τον Πανιώνιο στα «Πηγάδια» στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής και μείωσε την απόσταση από...

from Newsbeast http://ift.tt/1I4EqmZ
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου