Αήττητη για πέμπτο συνεχόμενο παιχνίδι στη Super League έμεινε η Skoda Ξάνθη, που νίκησε 2-0 τον Πανιώνιο στα «Πηγάδια» στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής και μείωσε την απόσταση από... from Newsbeast http://ift.tt/1I4EqmZ via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου